Crearea unei mingi de fotbal. 3DS Max

Autor: Mihai

Partea 1. Modelarea

1. Creăm un primitiv Hedra şi trecem în tab-ul Modify. Setăm parametrii din imaginea 2.

img1

img2

2. Selectăm obiectul -> Click dreapta -> Convert to -> Editable poly.

3. Activăm regimul Edges, selectăm toate edge-urile (Ctrl+A) şi apăsăm butonul Split.

4. Aplicăm modificatorul Mesh Smooth cu 2 iteratii şi scoatem bifa de la Isoline Display.

5. Aplicăm modifcatorul Spherify.

6. Adăugăm modificatorul Edit Poly şi selectam modul Polygon, selectăm toate poligoanele şi le facem Extrude cu puterea de 0.5.

7. mai adăugăm o dată modificatorul Mesh Smooth şi schimbăm Subdivision Method la Quad Output.

Partea 2. Texturarea

1. Deschidem editorul de material (M). Dacă nu este editorul compact, selectaţi Modes > Compact material editor. Selectăm un material, apăsăm pe butonul indicat în imagine şi alegem materialul Standart.

2. Apăsăm pe culoarea de lângă Ambient şi selectăm culoarea neagră.

3. Setam Specular Level la 45 şi Glossiness la 20.

4. Parcurgem aceiaşi paşi cu alt material, doar că de data asta alegem culoarea albă.

5. Selectăm toate poligoanele în formă de pentagon (trebuie sa fie 12 la număr) şi le aplicăm materialul negru (Assign Material to Selection).

6. Inversăm selecţia (Ctrl+I) şi aplicăm materialul alb.

Rezultatul final

676FansLike
574FollowersFollow
84FollowersFollow
515FollowersFollow
2,840SubscribersSubscribe

Mai vezi și astea

Exit mobile version